
Hallo, jeg er eieren av denne bloggen og heter Lotte.
Min alder er ikke så mye å skryte av forde den er bare 11, men noe positivt er jo at jeg har mange år igjen å leve! Grunnen til at jeg lagde denne bloggen var at jeg har blitt VELDIG inspirert av bloggeren "nadiatee" også har jeg jo lyst til å vise fram hva jeg liker o.l slik at andre også kan de det.. hehe, yess jeg vet at jeg er litt rar. På fritiden danser jeg en av de beste dansestilene som her Freestyle/discojazz. Jeg har 6 poeng og håper å få det 7 på DOTY, forde da rykker jeg opp til Litt Øvet. Om du vil vite hvordan stil jeg har, kan jeg ikke bekrefte det forde jeg kler meg i veldig masse forskjellig, men det går mest farger, tights og olabukser. Støvletter er også veldig digg, jeg har nettopp kjøpt noen kjempe tøffe, med ganske høy hel, men de er veldig behagelig. Jeg kan sikkert legge ut et bilde snart ;) Ellers har jeg bare lyst til å vise en skikkelig søt veske jeg fant på http://www.net-a-porter.com/ det er det bildet som er med her : )
Ja, dette innlegget ble både langt og kort, men nå er det ferdig. Såe hade : )
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar